Respond!
S1, E6: "It's summer! It's the beach! It's a summer retreat!" The Supernatural Studies Club holds a summer retreat at the club house to find volume two of the notebook containing the legend of the witches, but Yamada's spirits plummet as he is forced to take supplementary lessons and exams with Otsuka Meiko, Tsurukawa Hideaki, and Kameda Mitsuru from the Manga Research Club.