Responsible Parties
S5, E21: Hathaway finally informs Ross about her pregnancy. She is disappointed when he tells her he won't be returning to Chicago. Just when Romano thinks he's convinced Benton to join his cardiothoracic team, Benton gets selected for and accepts the trauma fellowship. FBI agents secretly bring a patient to the emergency room. A terrible car accident ruins the lives of three students who were en route to their prom.