Restaurant Impossible
S3, E4: K returns to Atlanta and is disappointed with the progress on her restaurant, but when a team building exercise goes off the rails her staffing problems prove even worse. Also, K babysits for identical twins and an old flame tries to break up her relationship with Dr. Sims.