Restaurant Opening
S4, E20: At the grand opening of The Outdoor Man Grill, things get tense when restaurant manager Kristin feels like co-owner Ed is undermining her ability to run the place. Meanwhile, Eve distances herself from a childhood girlfriend who seems to have a crush on her.