Restaurant Wars
S5, E8: At first, Michael is skeptical that Jay can be successful at opening her own soul food restaurant. But his competitive and supportive sides emerge when the Hoos, the owners of the Chinese restaurant across the street, use sneaky tactics to put "Jay's Soooooouuuul Kitchen" out of business.