Restitution
T2, E10: The Meyerists participate in Restitution, atoning for their worst sins of the year. Mary is pressured to leave The Movement with Sean. Eddie upsets Sarah’s family by bringing back an estranged family member, and learns the truth about Cal and Sarah.