Restoration
S4, E3: The growing tension between Oliver and Diggle puts both their lives at risk when they go after Damien Darhk and a H.I.V.E. deployed meta-human. Meanwhile, Laurel talks Thea into returning to Nanda Parbat to ask her father to put Sara into the Lazarus Pit. However, Laurel is surprised when Nyssa al Ghul (recurring guest star Katrina Law) refuses to do it.