Reststop Roustabout
시즌 2, 에피소드 31: With the Rustbucket stopped on the Midwest roadside, Ben locks himself inside with his tablet as Max and Gwen enjoy the great outdoors, until Team Tennyson is pulled into a wild Jack-a-Lope chase.