Resupply
S1, E4: Curtis tries to connect with an unstable veteran from his support group who turns to Anvil in hopes of a new life. With the help of Micro's hacking skills, Frank is able to find out about a plan by the Department of Homeland Security to recover a weapons shipment. Although reluctant at first, Micro teams up with Frank to obtain the shipment for themselves.