Resurgence
S4, E10: In the Season 4 finale, a shooting at a nearby college sends TC, Jordan, Drew and Amira into the field, where they assist Rick with a deadly situation. Scott implements a new training program and locks horns with Julian. Drew struggles with frustrations about going to Army Ranger School while Shannon and TC both contemplate their future at San Antonio Memorial.