S2, E13: Clarke begins to question Lexa's leadership decisions. Abby struggles to help an injured Kane. Indra continues to push Octavia. Meanwhile, at Mount Weather, Jasper steps up into the role of leaderand Cage (recurring guest star Johnny Whitworth) throws Maya (recurring guest star Eve Harlow) into a life-threatening situation.