S2, E17: Lois and Clark investigate the death of Mayson Drake and find dead men are being brought back to life. Lois is attracted to Dan Scardino (Jim Pirri - "Reasonable Doubts"), a government agent investigating the same case. Curtis Armstrong guest stars.