S2, E1: In the season two premiere, a healthy and healed Ryan Hardy is living in New York City one year after his pursuit of serial killer Joe Carroll. On the surface, it appears that Ryan's gotten his life back together. But deep down, his obsession with Joe continues to grow. Then, on the anniversary of Carroll's death, a murderous new rampage leaves everyone shocked and determined to discover the truth.