S3, E1: Shattered physically and spiritually, Matt rethinks his purpose and place in Hell’s Kitchen while under the care of Sister Maggie and Father Lantom. Meanwhile, Fisk puts a plan in motion from behind bars. Unsure whether Matt is dead or alive, Karen and Foggy struggle to move on with their lives.