Return of the Kings: Part One
시즌 1, 에피소드 1: When the Royal Secretary of the Island of Kinkou arrives to inform fraternal twins Brady and Boomer of their royal lineage, their lives change drastically. Now, the boys must relocate and claim the throne as joint Kings of the island.