Return of the Spider-Slayers
S1, E3: The Kingpin offers to provide Alistair with the funds he requires to build more of Spencer's Spider-Slayer robots, claiming that Spider-Man is responsible for the death of his father. Alistair successfully rebuilds the Black Widow and creates another, larger robot, which he names "the Tarantula". After the two Spider-Slayers capture Spider-Man, Alistair uses him to lure J. Jonah Jameson, whom he also considers responsible for Spencer's death, to his lair.