Return to Sender Part 2
S2, E19: In the season finale, the Major Crimes unit draws closer to finding a dangerous serial killer. Rusty faces his biggest challenge yet when he bravely takes the stand against Phillip Stroh. Complicating the case further, the team goes head to head with Linda Rothman (guest star JERI RYAN – Body of Proof, Leverage, Boston Public, Star Trek: Voyager) a tough, powerful attorney who doesn't let morals stand in her way of winning a case. Recurring guest star JON TENNEY (The Closer) appears as Fritz Howard.