Return to Sender
Сезон 13, серия 21: Gibbs and Senior FBI Agent T.C. Fornell (Joe Spano) unite after two British prisoners, including a former spy, escape and arrive stateside via a shipping container. Also, McGee is busy apartment hunting and determined to find out how DiNozzo purchased his lavish place.