Return to Tiny in Boise
S3, E5: Kathlyn and her husband Lincoln lived in a 400 square foot one bedroom apartment in Los Angeles for ten years. During that time, they saved enough money to buy their dream house; a charming 1600 square foot vintage bungalow in laid-back Boise, Idaho.