Reunion Cast Party
S2, E10: Patricia reunites with the stars of the movie Mom's Night Out and creates a fiesta night menu that includes ooey-gooey Bacon Queso, sizzling Steak Fajitas, Sweet-and-Easy Churros and a Smoky Margarita.