Reunion Part 2
S7, E36: On Part 2 of the Jersey Shore Family Vacation Reunion, Justina Valentine digs into this season's biggest cliffhangers. What's Angelina and Vinny 2.0's status? What's Nicole's next step in her ancestry journey? An unwelcome guest shocks everyone.