Revanchas y sentimientos Juego de voces, de tal palo tal astilla
S1, E3: Lucerito reminded his father Mijares about their pending revenge and they both brought their best reinforcements, Isabel Lascurain sang in tribute to her father, and the Capetillo men opened their hearts face to face.