Revelation
S3, E22: As Elizabeth and President Dalton head to Rome for the G20 Conference, she is concerned for Henry's safety when he is sent to Israel to intercept the doomsday cult's bio-weapon before it is deployed. Also, Blake reveals a personal secret to Elizabeth, and Elizabeth goes behind Stevie's back to ask Russell to get her off Harvard Law School's waiting list. (TV-14 L, V)