Revenant
T1, E13: A quest to hide the Box of Orden from the clutches of Darken Rahl leads Richard, Kahlan and Zedd to the Crypt of Tavol'Rang -- the burial place of the legendary Seeker, Kieran. But when the storied hero's sarcophagus is discovered empty, Richard and Kahlan soon learn that a deception from the past could cost them their future.