Revenge Of The All Stars
시즌 3, 에피소드 6: Several All Stars look to make big moves to change up the balance of power in the house. The grueling "Stacked" challenge pushes the challengers to their limits and keeps the heat on boiling rivalries. A last minute blindside shocks everyone.