Revival
S5, E1: Fueled by vengeance and rage, the newly reunited brothers Savage Opress and Maul spread terror and violence across the galaxy. As the Sith brothers forcibly recruit Hondo Ohnaka and his pirates, Obi-Wan Kenobi and Adi Gallia chase them down, leading to a deadly confrontation.