Revolution
S8, E16: With the banks failing and public discontent high, aging revolutionary Axel Kaspers believes the time is ripe to galvanize public reaction and spark a populist uprising. With his radical daughter Birgit and disciple Mel, Axel orchestrates the kidnapping of Continental Bankcorp president, Peter Evans. However, the carefully planned carjacking goes bad, leaving Detectives Nichols and Eames to pursue a surviving member of the radical gang.