Rhaenyra Triumphant
S3, E3: Rhaenyra learns the situation in King's Landing is not what she anticipated. Unable to locate her enemies, and with demands coming from all sides, Rhaenyra must navigate a delicate balance between appeasing her supporters and consolidating her rule.