Rhodes to Perdition
S5, E9: Lily, Charlie and Serena eagerly anticipate the Studio 54 party being thrown in CeCe’s honor. Nate takes on a new role at the Spectator, but his first big story turns out to be about someone he knows all too well. Blair turns to an unlikely person for help.