Rhythm and Boobs
S2, E1: "Dance Moms" maven Abby Lee Miller comes to Atlanta just as Molly is training for a charity dance showcase. Abby gives Molly some tough love dancing tips and then the Double Divas give Abby some tough love bra fitting tips right back.