Rich
S6, E2: Professor David Blood has banned Rich from visiting Grace in hospital and it’s killing him. Alo tries to keep Rich out of trouble with band practice, but Rich is committed to his love. He stands outside the hospital, waiting. Then one day his phone rings – it’s Grace. She’s woken up and needs to see him.