Richard Becomes a Driving God
T2, E1: Jeremy road tests the new Smart Roadster and introduces the Cool Wall. Richard destroys a Nissan Sunny and a caravan with the flames from a dragster, while New guy James May makes a film about his old Bentley. We take a look at the best off-road vehicle - the Bowler, and we see how tough guy Vinnie Jones performs in the Reasonably Priced Car.