Rico & Raini Rodriguez
S1, E6: Actor Rico Rodriguez goes undercover as The Substitute, while his sister Raini Rodriguez pulls the string behind the scene. Rico plays a wacky neat freak, an intense karate instructor, and a middle school sub who thinks he's teaching kindergarteners.