Riddle Me This
Сезон 1, серия 1: Dave and the crew start the Ridler build by creating a fiberglass buck, which will then be transferred to aluminum, one of the most difficult metals to use in fabrication. But once they finish the buck, Dave realizes there may be a problem with the roof.