Ride and Die
T3, E4: Desperate to score a key owner's blessing to bring pro football to Vegas, Spencer and Joe find themselves in a race against the clock involving a pair of equally critical meetings. Spurned by his new teammates, Ricky stages his own private workout, and finds roses aren't enough to appease an angry Amber. Vernon looks for a second chance; tensions between Charles and Larry escalate after a tryout for Kisan.