Ride or Die
S5, E18: When Conrad confronts a pharmacy owner about fraudulent prescriptions being filled under his name, the situation takes a dangerous turn. Then, the ER is sent into chaos when a street racing accident results in multiple severe injuries. Meanwhile, Raptor faces a devastating reality when his mother’s condition worsens.