Ride or Die
S1, E1: A new era of bull riding begins as the world's 40 best riders are drafted onto 8 elite teams. When a promising young star goes undrafted, he is unexpectedly paired with the world's best rider and given a rare opportunity to prove himself. Meanwhile, a 31-year-old rider tries to prove he's not too old to continue his ascent to the top.