Right in the Nuts
S1, E5: Jamie makes a discovery that leaves him feeling completely betrayed. As his mother tries to comfort him, he realises just how disturbed she really is. Meanwhile Ariel sends Scotty a worrying video message, Rhonda realises she can’t trust anyone when she comes face to face with Leanne’s husband and the sexual tension builds between Celine and Jude.