Right This Way
S1, E4: You wouldn't judge a book by its cover, yet the faux pas of public misgendering is far too common. Genderqueer Transparent alumni Mel Shimkovitz and Petey Gibson banter unabashedly on the importance of more inclusive, gender neutral language at popular destinations on LA's east side.