Rikyu-Nezumi
시즌 1, 에피소드 1: Izumoya is a rental shop in the Fukagawa Ward of old Edo, modern day Tokyo, run by siblings, Oko and Seiji. One day, they receive a request from a samurai from a noble family who has lost a precious item that he believes might be a tsukumogami, especially treasured objects that become imbued with spirits. Seiji comes up with a plan to use the shop's resident tsukumogami to help collect inform...