Сезон 2, серия 8: When the shooting of a young girl happens in their neighborhood, Cruz (Joe Minoso) and his brother, Leon (guest star Jeff Lima) are forced to think about the gang they have tried to escape. The battle between Chief Boden (Eamonn Walker) and McLeod (guest star Michelle Forbes) continues to escalate and Isabella (guest star Mena Suvari) convinces Mills (Charlie Barnett) to dress up for a fancy gala. Meanwhile, Lt. Casey (Jesse Spencer) is sad Dawson (Monica Raymund) won't be coming by as much now that his parental duties are over, Shay (Lauren German) is fed up with the firehouse and digs in deeper with Devon (guest star Vedette Lim) and Zoya's (guest star Larisa Polonsky) visa is expiring, prompting her to come up with an idea.