시즌 4, 에피소드 16: Carrie must deal with a serious financial challenge, Miranda and Steve grapple with the details of raising a baby, Charlotte has a hard time letting go of Mrs. MacDougal and Samantha tries to get more than just pricey presents out of Richard.