Earth to Luna Rings Around Saturn
S1, E5: While taking a look through Luna's telescope, Jupiter spots a planet that seems to be playing hula-hoop! Upon closer examination, they find that it's Saturn and its rings, which gets them thinking if it's possible to walk on Saturn's rings.