Rintoo Makes a Splash
S2, E9: Ye Ye takes Kai-lan and her friends to a special water park! Everyone is having fun until Rintoo starts playing too rough. Kai-lan needs your help to get Rintoo to play more gently so everybody can enjoy the water!