Ripe
S1, E4: Camille agrees to show Richard some of Wind Gap's crime scenes, though the tour opens up old wounds. Alan confronts Adora about her sharing confidences with Chief Vickery, who is concerned about the Crellins hosting the annual "Calhoun Day" attended by Wind Gap's youth. Fired from his job at Preaker Farms, John shares some off-the-record revelations with Camille that raise fresh concerns for the reporter.