S1, E4: "Vikings" creator Michael Hirst, actor Clive Standen and experts sort through historic accounts, Icelandic sagas and archaeological discoveries to gain insight into the real lives of Ragnar Lothbrok and his famous sons, Bjorn and Ivar.