Rising Stars, Rising Questions
Сезон 1, серия 1: In the 1990s, a new creator emerges at Nickelodeon, showrunner Dan Schneider, who brings laughter and mentorship to kids' TV. He champions young talent like Amanda Bynes, but behind the scenes, some female writers face a toxic and sexist environment.