Risk Assessment
S2, E16: When a well-off graduate student gets shot to death in a gang-riddled neighborhood, the Major Crimes division must work with the FBI, including Fritz Howard (recurring guest star JON TENNEY) to find his killer. Throughout the investigation, it is revealed how each member of the unit became interested in joining the police force.