Risk
S1, E16: Even white collar crimes have a body count. The Machine leads Reese and Finch to Wall Street when a sharp young trader at a major investment bank becomes embroiled in a multi-million dollar financial scam. In order to get close, Reese must pose as a wealthy investor.