Risky Beesness
S1, E9: Irweena Allen, a lab scientist who wants to be a rock star, has turned a swarm of bees into "Zombees" with a specially designed synthesizer. She then uses the bees to steal musical instruments and take over a rock concert that will launch her to stardom. Zipper falls for the beautiful but spoiled Queen Bee and takes her to the RESCUE RANGERS to help her get her swarm back. Unfortunately, the Queen barely acknowledges Zipper's existence until he saves the day, proving he's worthy of respect even if unsophisticated.